9 dní do porodu

06.03.2012 12:58

 

    ....Přepočítal jsem termín porodu. Prozatím jsem vycházel z data posledního krytí, což byla zřejmě špatná úvaha. Nyní budu počítat s datem prvního krytí tedy z 13. 1. 2012 (mimochodem, byl to pátek). Vedly mne k tomu včerejší události. Tak se možná netrefím přesně, ale porod by nás aspoň neměl zaskočit nepřipravené.

 

    Včera nás Anabelka trošičku vystrašila. Objevili jsme slabý výtok a přeměřením teploty jsme zjistili její pokles na 37,8 stupně. K tomu se přidalo nechutenství (zahrabala si rohlík!!!). Tedy příznaky blížícího se porodu. Toto by mělo nastat až tak 10-12 hodin před porodem. S obavami jsme konzultovali stav se zkušenou chovatelkou. Ta nás uklidnila, že se zřejmě nic neděje. Snad měla pravdu. Ráno Anabelka vypadala jako normálně.

 

    Včera jsem vzal Anabel na procházku. Chodili jsme po poli a Anabel očuchávala jednu díru po hraboších za druhou. Nechtěl jsem ji nějak moc unavovat, ale zase jsem ji nechtěl nechat ochudit o nové pachy blížícího se jara. Vypadala tak spokojeně.

 

Co se děje v bříšku?

 

       Anabelka neběhá, jen se použí po zahradě nebo po bytě Více ale leží a spí. Když se probudí, věnuje se sama sobě. Stále více navštěvuje svou bedničku – porodnici.