Dvacetjedna

25.02.2012 13:51

     ...pomaličku začínáme stříhat metr. Anabelka má zřejmě 21 dnů do porodu. Jsem zvědavý jestli můj výpočet vyjde anebo o kolik se bude lišit.

 

    V rohu místnosti, ve které se vše odehraje, stojí připraveny desky pro výrobu porodnice. Začínáme nakupovat hygienické a zdravotní potřeby. Po dvaadvaceti letech jsem navštívil v obchodě oddělení pro miminka a nestačil se divit jak to ti dnešní junioři mají vychytané.

 

    Anabelka ke své lenosti přibrala další změnu v chování. Je na sebe až neskutečně opatrná. Nedůvěřuje zbytkům sněhu a zledovatělým místům na zahradě by se nejraději úplně vyhnula. Je komické ji pozorovat jak opatrně, zlehka našlapuje když musí takový úsek přejít.

 

    Dnes ráno mě vzbudil pocit že mám v posteli neskutečně málo místa a že mě něco strašně moc hřeje na levém boku. Až jsem trošičku procitnul, tak jsem si uvědomil, že se mi do postele vloudila Anabel a zcela nenápadně ale jistě, mě začala vytlačovat ke kraji. Jsou děsné ty nastávající matky...

 

Co se děje v bříšku?

    Pokračuje osifikace páteře a prstů. Osifikace je termín pro proces přeměny chrupavky v kosti. Dá se říci česky – kostnatění. Tento proces máme za sebou my všichni. A nejedná se jen případ růstu a vývoje plodu. Kosti osifikují rovněž po úrazech v okolí místa hojení zlomenin.

 

    Štěňátka již lze rozeznat při troše trpělivosti pohmatem!!! Už teď vím, že jsou úžasná.

Takoví krásní medvídci se již brzy narodí