Pátek

17.02.2012 09:47

 

     ….to to letí. Už je zase konec pracovního týdne. Třeskuté mrazy vystřídaly hromady sněhu. Včera mi to nedalo a hned po práci jsem vytáhl lyže a jal se trošku sportvat. Anabelka smutně koukala, ale já ji nevzal. Jednak ji už chci trochu šetřit a jednak se bojím že bych ji ostrýma hranama lyží mohl způsobit nějaké zranění. Snad se spokojila se slibem, že přijedu, vystřídám skialpy za běžky a vemu ji na procházku.

 

    Sníh z pole a svahu odvál silný vítr, takže moc jsem tomu lyžování nedal. Až doma jsem si uvědomil, že ten sníh co chyběl na poli je všechen na našem dvorku, respektive ve vjezdu do zahrady. Tak jsem vytáhl hrablo a začal prokopávat cestu pro auto. K tomu mi už Anabelka asistovala.

 

    Když byla půlka hotová, přišla z práce Pavla a Anabel ji náležitě šťastně vítala. To ona umí opravdu perfektně. Je vždy o důvod víc se domů těšit.

 

Co se děje v bříšku?

 

    Tak už máme prstíky, nos, smyslové chloupky. Vše se nyní začíná zpevňovat a vyvíjet do konečné podoby. Anabelce měníme zavedené granule za speciální potravu pro březí fenky. Je v ní více vitamínů, proteinů a bílkovin.

                                    Fotografie plodu ve 33. a 34. dni březosti