Představování pokračuje

02.05.2012 10:04

 

    A máme tu další pokroky a posuny ve vývoji. Další spousty zážitků, humorných i „zlobných“ okamžiků. Žádný prohřešek ale není tak velký, aby nebyl v dalším okamžiku zapomenut a viník okamžitě omilostněn.

 

    Taky přibývají naše povzdechy a obavy. Přibývá vážných zájemců o štěňátka, některá jsou již zamluvená, v nejbližším termínu půjdou k novým páničkům. I když to nebude ještě tento týden, už na nás doléhá trošičku smutek. To má za následek že se snažíme s mrňousy co nejvíce mazlit a hrát. Ne, nedokážeme si naplno představit jaké to bude až uvidíme štěňata odjíždět. Ani nechceme.

 

    Štěňata se mezi tím více a více profilují. Červenou stužkou označený Aragorn Assad se projevuje jako velký milovník vody. Byl první, kdo se osmělil pít z velké, hluboké misky. Je prozatím jedinný kdo si z vodou v misce evidentně hraje. Poskakuje v ní, hrabe a cáka, až je urousané celé okolí misky i mnozi jeho sourozenci, kteří nestihli před jeho řáděním včas utéct a skrýt se z dosahu kapek.

 

    Argo Attila je veliký mazel. Ale pozor! Nemá rád nošení v náručí! To vydrží jen chviličku. Dá čumáčkem pusinku a už se vrtí aby se z náruče vyprostil. Postaví se na zem, kouká vám do očí, sedne a čeká na drbání pod krkem a na bříšku. To si umí náležitě vychutnat. Dělá mu to náramně dobře. Je prostě takový hrdý. Asi jako jeho jmenovec Attila – nejmocnější král hunské říše.

 

    Dalším pejskem, který nedělá ostudu svému jménu je Ayrton Amor. Je to miláček, ale nesmírně rychlý. Zrovna včera jsem ho naháněl do popadnutí dechu na zahradě, tedy v části kam štěňátka nesmí. Vždy když jsem již již po něm natahoval ruku, udělal kličku a zase mi zmizel. Evidentně se tím bavil. Když jsem jej pak celý zadýchaný ulovil, usmál se na mne, dal mi pusu a nechal se pomazlit. No jak říkám, miláček...

(V hypertextových odkazech u jména nalenete vysvětlení, po kom dostali pejsci svá jména)