Archiv článků

Stezkou, nestezkou vlka aneb jak to vlastně bylo II.

29.08.2011 08:59
.... Vydali jsme se na zpáteční cestu. Šli jsme ke spodní stanici nové šestisedadlové lanovky a pak k novému sportovnímu areálu, který tady vzniká. Myslí se tu nejen na zimu, ale rovněž na letní sporty. Můžete si zde půjčit kolo, koloběžku, vyvést se lanovkou a sjiždět některou s upravovaných...

Stezkou, nestezkou vlka aneb jak to vlastně bylo I.

29.08.2011 08:19
...Podle plánu jsme vyrazili s krátkým předstihem ve čtvrtek na vlak. Bylo vedro, chtěli jsme si před odjezdem dát pivečko v hospůdce blízko nádraží. Byla zavřená. Další špatně bylo, že jediný vlak co měl zpoždění byl zrovna ten náš. Tím byly ohroženy přestupy a navazující spoje. Vyřešili...

Stezkou vlka

25.08.2011 10:25
Za hodinku vyrážíme. Je téměř sbaleno. Zbývá tu hromadu věcí pro Base camp nacpat do batohu a nějak na něj připevnit i pochodový ranec. Jedeme vlakem přes Olomouc, Zábřeh, Šumperk. Anabel si cestování teda užije dosytosti. Na místě bychom měli být kolem páté odpoledne. Dost času na postavení...

Botičky

22.08.2011 11:31
...Příprava na náš první dogtreking vrcholí. Je zaplaceno startovné, chystají se věci, vybírám spacák. Anabelka dostala své první botičky. Zatím na zkoušku jen na jeden náhon. Jak botičky přijala jsme zaznamenali na video: https://www.youtube.com/watch?v=HT6BPZ6gBkk

Definitiva

19.08.2011 08:34
Po krátkém prověření si, jak na tom jsem, po přečtení několika článků o krásách i útrapách dogtrekkingu a po přečtení informace, že v cíli vypadají všichni stejně blbě, jsem se definitivně rozhodl a včera zaplatil startovné na Stezku vlka. To znaméná, že příští týden o tomto čase budeme zřejmě...

Výstup na Lysou

14.08.2011 08:56
V sobotu ráno jsme se vydali na  Lysou horu - nejvyšší vrchol Moravskoslezských Beskyd. Vedly nás k tomu tři věci. 1/ Poslední návštěva chaty, která 1.9. podlehne demolici a na jejímž místě bude vystavená nová/stará chata. Info o nové chatě "Slezský dům" zde. Druhou věcí proč jsme...

Dnes večer na Lysou Horu

12.08.2011 10:42
Dnes po práci vyrazíme na Lysou. Je to nejvyšší hora v Beskydech a Anabel už tam byla mnohokrát a  to jak v zimě tak v létě.Ale jedna novinka jí čeká. Ještě jsme tam nespala. Dnes vyrazíme se spacáky a zksíme najít nějakou stříšku nad hlavou. A pokud ne tak se budeme modlit ať neprší a...

48 km po Oderských vrších a údolím Moravice

07.08.2011 13:29
Den první proběhl naprosto podle plánu. Vystoupili jsme s Anabelkou v Heřmánkách a šli přes Spálovský mlýn, Hádinku, Čermenský mlýn do údolí Budišovky. Počasí nám vyšlo, bylo krásně, možná pro Anabel trochu horko. Pochopila co od ní očekávám a tak mi hodně pomáhla hlavně do kopce. Kromě...

Zítra na procházku

04.08.2011 10:00
... Zítra místo práce vyrážíme s Anabelkou na procházku. Start na nádraží v Heřmánkách /Oderské vrchy/. Pak pěšky proti toku Odry, přes Hádinku do Budišova nad Budišovkou. Tam se sejdeme s páničkou. Společně sestoupíme ke Kružberské nádrži a dojdeme na místo prvního spaní u penzionu Velké sedlo....

Dáme si do těla

03.08.2011 13:13
     Pokud se nestane to s čím už nepočítám, zúčastníme se s Anabelkou prvního dogtrekkingu. Má to být orientační dálkový pochod (podle výsledků pro někoho i běh) na velkou vzdálenost. My se dnes přihlásili na dogtrekking s romantickým názvem "Stezkou vlka". Název možná pro nás...