Archiv článků

Pozorování

18.01.2012 13:35
       Včera jsme se s Anabelkou proběhli, prošli na běžkách. Užívala si hlubokého sněhu na okruhu, který jsme si vyšlapávali kousek za našim domkem. Šli jsme po práci, takže po tmě. Anabel vidí a cítí na rozdíl od nás daleko, daleko lépe. Vždy jsem trnul hrůzou, když jsem...

Co se děje v Anabelce dnes

17.01.2012 09:55
.... Pokud je vše jak si přejeme tak se od včerejška potkávají vajíčka Anabelky ve vejcovodech se spermiemi Cedrika. Spermie vnikají do vajíček, tím je oplodňují, vytvářejí tzv. zygoty. Ty sestupují vejcovody dolů do dělohy. Začíná buněčné dělení. Tento stav potrvá do 24.1.

Jedeme domů

15.01.2012 09:37
  V neděli před odjezdem jsme se všichni sešli naposled. Cedrik s Anabelkou si to střihli ještě jednou. Vyrušil je poněkud agresivní hnědý pes jehož pániček se ho rozhodl, poté co viděl a pochopil co Cedrik s Anabelkou co dělají, pustit jej na volno. Ještě že pes nakonec projevil...

Druhý pokus

14.01.2012 08:45
    Druhý den ráno nás před hotelem čekal Cedrik s páničkou a šli jsme na procházku. Zamiřili jsme si to na nedalekou Alexandrovu rozhlednu. Anabelka v předu, táhla jako by se nic nedělo, za námi holky s Cedrikem, který se mohl přetrhnout aby nás dohonil. Na rozhledně naši...

Anabelčina malá premiéra (PST: Cedrikova taky)

13.01.2012 19:23
  Dorazili jsme vlakem do Adamova, kde na nádraží nás, tedy spíše Anabelku vyhlížel Cedrik. Netuším jak ji vycítil ještě za zavřenými dveřmi vagonu, ale ihned po jejich otevření dával o sobě vědět hlasitým štěkotem: “Tady sem, tady sem“. Anabelka odpověděla vzápětí po tom co seskočila ze...

Návrat z Velkého sedla

19.09.2011 10:50
.....V pátek jsem si s Anabelkou odbyl premiéru při pochodu na druhé straně řeky. Začali jsme na zřícenině hradu Vikštejně, kde možná by mohly být při Dog Rally nějaké akce, soutěže. Pak jsme šli po zelené značce směrem k Zálužnému. Cesta velice mile překvapila. Romantické dolí řeky (nyní ještě s...

Kružberk, trasování a oslava narozek

15.09.2011 14:18
...Zítra vyrážíme s Anabelkou na Kružberk. Původně jsem chtěl jít pěšky přímo z domu z Děhylova. Mělo to pro mne určité kouzlo, ale ať jsem hledal jak jsem hledal, nenašel jsem cestu, která by nešla až k řece Moravici z velké části po asfaltce. Z téhož důvodu jsem odvolal nápad jít z Hradce nad...

Samojedí tábor - Víkendový Moravský kras

12.09.2011 10:33
  9.9.2011 ...České dráhy a autobusový dopravce vytvořili naprosto harmonický koncert. Nastoupili jsme v Děhylově, přesedali ve Svinově, Olomouci a Vyškově. Na každý přestup 4 minuty a u toho posledního ještě necelý kilometr přesun. Vše klaplo, vše vyšlo. A tak v pohodě a dobré náladě...

Anabelce se konečně ulevilo

31.08.2011 11:01
...Včera jsem to ještě nechtěl zakřiknout, ale po návratu z práce už to zase byla skoro ta správná Anabelka. Hravá, veselá, pozorná k nám. Pokračujeme v podávání ATB a doufáme že zlepšování bude trvalého charakteru..

Stezkou, nestezkou vlka aneb jak to vlastně bylo III.

29.08.2011 09:38
....Přes noc přišli první trakaři z LONGu. Mezi nimi i ten majitel opuštěných haskounu Anna Catarina, který došla v čase 23 hodin. Vůbec nejrychlejší čas měl borec, který trať v délce 105,5 km a šíleným převýšením zvládl za 15:40. Neuvěřitelné! ... My se zase flákali po Loučné. Anabelka byla...